Esimene nädal Jenas Tõnise pilgu läbi

 Esimene nädal on kohe möödas ja tuju on mega. Esmaspäevane tuleks algas küll kohe venimisega sest Tartust Helsinki minev lennuk hilines tubli poolteisttundi aga õnneks ootas Berliini lennuk meid ära ja seega lendamis protsess ei olnud kõige hullem. Suuremad jamad algasid Berliini lennujaamas kus peale 1,5 tunnist ootamist tuli välja, et meie kõigi (4 õpilast ja 2 õpetajat) pagas on ära kaotatud. Ega midagi teha ei jäänud, täitsime vastavad paberid ja alustasime liikumist Jena poole.
Tagasivaadates polnud pagasi kadumine isegi suurem probleem, sai Jenasse lihtsamini ilma koormata jõutud ja pagas toodi ka koju kätte.

Öörongiga jõudsime siis umbes kella kaheks Jenasse ja siit võttis meid peale kohaliku kooli poolt Götz(pole õrna aimugi kuidas nime tegelikult kirjutatakse) ja viis meid hosteli. leppisime kokku, et meie hilinemise tõttu lükkame hommikust kooli külastust 1,5 tundi edasi. Seda hommikust aega kasutasime mitte magamiseks vaid poes käiguks, et osta asju mis olid kadunud pagasis nagu aluspesu. sokke ja hambapastat. Teisipäev möödus kohaliku kooli külastades ja pärast seda viidi meid Jena mägedesse matkama, minu jaoks siiani üks tipphetki. Lisan sellest ka pilte.

Kooli Külastamas

Berliini rongijaamas

Matk Jena mägedes

Vaade minu näole ja Jena linnale

Kolmapäeva hommikul saime kõik "ITparadies"-is kokku ja lühikese tutvumise järel liikusime oma firmadesse. Minu firmas aeti minuga mõnda aega juttu, tutvustati mulle ruume ja minu tiimi ja seejärel saingi üles seada oma tööposti.  Kolmapäev ja Neljapäev olid suhteliselt sarnased kuna veetsin need firmas õppides nende spetsiifilisi töövahendeid ja peale seda läksin linnapeale sööma ja hostelisse.
Reede oli minul vaba ( kuna minu firma JustOn liigub üle nelja päevasele töönädalale, on ülenädalati reeded vabad) ja ma kasutasin seda hommikut linna avastamiseks... sammu äpi info kohaselt sai tehtud 24973 sammu.

Torn vanalinnas, ehitatud 13saj, hiljem hävinenud ja praeguses stiilis ehitatud 18saj

Ilusad majad siin linnas

Taamal on Jentower mis teeb linnas orienteerumise väga lihtsaks.

Pargist tehtud pilt IT hoonele samal ajal kui teised seal praktika ülesandeid täitsid :P

Pargis olid lõkkeplatsid

Veel ilusaid saksa maju.

Laupäev ja pühapäev on seni kulunud üldiselt puhkamise peale, ilm läks ka 20-25 kraadi sooja peale ja väljas liigume nüüd lühikestespükstes ja särgi väel. Mina käisin täna hommikul spontaanselt mägedes matkamas ja olen jälle mingi 18000 sammu peal aga sellest ma kahjuks pilte ei teinud. Seni olen oma Jena kogemusega ülimalt rahul.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimene nädal Madli ja Marioni silmes (diva-e)

Teine nädal Tõnise pilgu läbi