Teine nädal Tõnise pilgu läbi

Nädal algas rahulikult, esmaspäeval sain ma hakata tegelema oma ülesandega firmas ehk ühe objeckti disainimine ja loodetavasti lõpuks implementeeriminne. Kogu selle nädala töö oligi erinevate inimestega arutamine milline see välja peaks lõpuks nägema, inputi küsimine ja erinevate sketšide valmistamine. Nädala lõpul tegelesin sellega, et mu tekstiredaktor ühenduks salesforce keskonnaga mida JustOn-i firma kasutab ja tegin ka firmale edaspidiseks sellekohase dokumentatsiooni. 

Teisipöev läks JustOn-ist ära Karl Markus peale seda kui oli siin viibinud ~3 kuud oma teiseks praktika aastaks. Selle puhul sai lõuna ajal tehtud väike BBQ Party.

Karl Markus paremal ja vasakul meie tiimi juht Linda
Grillmeister ja minu juhendaja Alex(Alexander Johannes aga keegi ei kutsu teda täis nimega)


Kolmapäev oli vaba (esimen mai) ja mina ja tüdrukud läksime randa! See oli suuremat sorti ala mis oli ajaga ümbritsetud ja sissepääs oli 5 eurot. Aga see oli seda väärt sest ala oli ilus ja koristatud, samuti ka ujumisrand.
Rand

Mingi ime läbi ma ei saanud päikesepõletust( Kasutasin kreemi!!!!!)

Õhtul jõudis Jenasse mu sõber Virko kes oli parasjagu Saksamaal autoga roadtripil, läksime Iiri pubisse ja mängisime Star Warsi kaardimängu ning pärast trippisime niisama linnapeal ringi.
Virko ja pubi (MA ainult Iiripubis käinud sest mujalt siidrit ei saa ja mina õlut ei joo :D )

Laupäeval tegin jälle ühe suure matka, ilm oli selline mõnus pilvine ja vahepeal isegi tibutas veidi aga sellest hoolimata tegin 17kilomeetrise matka, mis ei tundu päris nii pikk aga siin eestlase jaoks tõeslisel mägismaal oli see üpris raske.
Jälle sama maika matkal seljas

Jena

Mina koos Jenaga

Aa sama maikaga matkata lubas mul meie reedene käik pesumajja, huvitav koht. Poleks elus arvanud, et ma pesumajja kunagi sattun aga näe tuli ära käia ja päris meeldiv koht oli, teenindus hea(isegi mõisteti natuke inglise keelt) ja üpris hea hinnaga (~10€) sain kogu pea 2 nädala pesu pestud ja kuivatatud.
Madli ja Marion uurivad pesumasinaid

Istudes pesumaja diivanil









Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimene nädal Jenas Tõnise pilgu läbi

Esimene nädal Madli ja Marioni silmes (diva-e)