Postitused

Viimane nädal Marioni ja Madli vaates

Kujutis
Viimased päevad Jenas Esmaspäev oli taaskord püha ning seega puhkepäev, kaks päeva järjest olid poed kinni, mis oli üsna tüütu. Võtsime seda taaskord puhkepäevana. Teisipäeval oli meil Diva-e's viimane päev, kus esitlesime oma valmistatud rakendust, mis kasutab tehisintellekti, et kommenteerida Jira piletitele. Päeva lõpetasime edukalt ning grillisime ka. Kolmapäeval käisime koolis dokumentidega tegelemas ning jäime tugeva vihma kätte. Päeva lõpus käisime Tõnisega koos kohvikus söömas. Neljapäeval käisime GalaxSea veepargis, kahjuks seal ei lubatud pilte teha, kuid lisan ühe googlist võetud pildi. Reedel hakkasime Berliini poole tõttama ning õhtul oli isegi natuke aega, et Berliinis ringi tuhnida. Laupäeval ärkasime varakult, läksime lennule ning suundusime koju.

Viimane nädal Tõnise pilgu läbi!

Viimane nädal oli natuke selline tiksumine.  Esmaspäev oli vaba päev nagu eelmine postitus juba mainitud. Teisipäeval käisin töökohas aga suurt tööd ei teinud sellepärast olin oma koodi juba eelneval nädalal üle andnud. Umbes kella kolmest esitasime kõik oma esitlused mis olid tehtud nii meie üldkogemuse kui töökogemuse kohta. Päeva lõpetas firmadevaheline grillpidu meie lahkumise auks. Sai palju juttu räägitud ja grillvorsti söödud, hüvasti jäetud ja kingitusi jagatud. Kolmapäeval käisime kohalikus koolis ning rääkisime oma Jena kogemusest seal, andsime head tagasisidet ja saime oma europassid tagasi.  Neljapäeval võtsime kõik koos lõpuks jalad kõhualt välja ja jalutasime kohalikku "aura" veepargi vastesse. Tegu oli "Galaxsea" veepargiga mis oli muidu väga tore koht aga meid veidi šokeeris saunades olev riiete keeld ja seetõttu me sinna ei läinudki. Reede - reede päev algas põhimõtteliselt kell 12:15 kui me sõitisme Jenast bussiga Berliini kuhu me jõudsime veidi p

Viimane nädal Saksamaal Erki vaatenurgast

Kujutis
 Esmaspäev Saksamaal oli püha, mis andis meile hea võimaluse veeta rahulik päev enne tagasi Eestisse minekut. Teisipäev Kella nelja paiku suundusime IT Paradies'i, kus esitlesime oma projekte firmadele. Pärast edukat esitlust korraldasime väikese BBQ peo õues. Kolmapäev Hommik algas sõiduga Jena kooli, kus pidime tegema esitlust nende kooli kontaktidele.Pärast läksin ostlema , et endale ujukad osta hommese päeva jaoks. Neljapäev Otsustasime kogu grupiga lõõgastuda ja veeta päeva veepargis GalaxSea. Lainebassein oli seal parim atraktsioon ja seal oli ka paar liutoru.Veetsime seal kaks tundi, pärast mida pöördusime tagasi hosteli.  Reede Hommikul sõitsime bussiga Berliini, mis oli pikk neljatunnine sõit. Pärast hotellis sisse registreerimist ja pagasi mahapanekut, läksime linna avastama. Hotelli tuba Külastasime mitmeid poode ja tuntud vaatamisväärsusi kogu linnas.  Berliini katedraal Brandenburgeri värav Saksamaa valitsuse hoone Laupäev Äratus oli varahommikul enne kuut, et jõuda ho

Neljas nädal Tõnise vaatenurgast

Väsimus on hakkanud tekkima, või on see koduigatsus? ... neljas nädal oli minu jaoks ainuke viie päevane täispikk töönädal. Neil on siin ikka rohkem pühasi kui meil. Peale seda kui mu tüdruksõber tagasi Eestisse läks ei olegi ma nagu midagi väga huvtiavat teinud. Praktikakohas ma oma teist projekti täeisti valmis ei saanud ja andsin koodi ja dokumentatsiooni üle. Järgmine nädal saab esitlusi teha ja veel natuke jenaga tutvuda, olenevalt ilmast läheme vist kas randa uuesti või siis veeparki.  Ma ei teinud seenädal isegi millestki erilisest pilti, kuid meenus siiski, et teisipäeval käisime tüdruksõbraga kohaliku ülikooli botaanikaaias, mis meenutas väga Tartu oma. Neil küll lendasid seal vabalt igasugused liblikad kasvuhoones ringi, mis oli väga äge. Üldiselt oli väga töine nädal ja seepärast ei olegi väga millesti kirjutada, vaatame kuidas viimane tuleb. Tschüss!

Neljas nädal Jenas - Madli, Marion

Kujutis
Tööpäevad Tööpäevadel saime firmas lõpuks enda projektiga ühelepoole. Eks seal mõned errorid võivad ikka tekkida aga praktika juhataja ütles, et kõik on okei. Tegime enamasti programmile mõned parandused ja mõtlesime välja näited mida esitluses kasutame. Valmistasime valmis ka powerpoint esitluse. Brainstorming Tihtipeale käisin Mina mäe otsa jooksmas, et natukene trenni teha ja Marion chillis kodus. Vähemalt lõpp vaade oli alati hea tulemus: Ilus vaade alati kui mäe otsa jõudsin Laupäev Laupäeval ei teinud me väga midagi. Marion käis linnas riideid shoppamas ja Mina sain hiljem kokku oma saksa sõbraga keda olen läbi interneti juba 5-6 aastat tundnud. Käisime mööda linna ringi kõndimas ja söömas. Pühapäev Pühapäeval, nagu ikka, puhkasime ja käisime MacDonalds'is söömas. Marion puhkas toas ja Mina käisin botaanikaaias. Seal oli päris mitu erinevat hoonet kus oli palju ilusaid taimi ja oli ka suur õue ala. Väike piltide hunnik:

Neljas nädal Erki vaatenurgast

Esmaspäev Neljanda nädala esmaspäev algas nagu varasemad nädalad. Tööl jätkasin eelmise nädala ülesandega – veebilehele kujunduse lisamisega. Päeva lõpuks oli kujundus märkimisväärselt edasi arenenud. Teisipäev Teisipäeval jätkasin kujundustööd ja päeva lõpuks sai kujundus valmis. Pärastlõunal alustasin projekti dokumentatsiooni kirjutamist, mis hõlmas kogu protsessi ja tehtud otsuste detailset kirjeldamist. Pärast minu lahkumist oleks firmal võimalik aru saada, kuidas projekt töötab. Kolmapäev Kolmapäev oli veidi erinev, kuna meie firma majas oli veevarustus katkestatud. Seetõttu töötasime ajutiselt IT Paradies majas. Seal jätkasin dokumentatsiooni kirjutamist. Keskkonnavahetus ei mõjutanud töö tempot ja sain tööga korralikult edasi liikuda. Neljapäev Neljapäeval keskendusin täielikult dokumentatsiooni lõpetamisele. Töötasin hoolikalt, et kõik vajalikud detailid oleksid korrektselt kirja pandud. Päev möödus intensiivselt ja dokumentatsioon sai suurelt osalt valmis. Reede Reedel lõpeta

Kolmas nädal Tõnise pilgu läbi!

Kujutis
 Teen veidi hilinenud postituse kuna ei saanud ligi oma isiklikule arvutile. Viimane tööpäev möödunud nädalal oli kolmapäev, kuna 9.mai on siin riigipüha ja reede oli minu firmas vaba päev. Kolmapäevaks sain valmis oma esimese suure tööülesande ja tegin oma esimese giti pull requesti. Minu tiimi vanemarendaja tegi ka kohe code review ja ma saan nüüd tegeleda väikese vigadeparandusega peale mida minu tehtud objekt võibolla võetakse firma tarkvaras kasutusele. Seega töönädal jäi üsna lühikeseks (kuid tegusaks!!!!) siis selle arvelt pikk nädalavahetus oli pikk ja väga tegus. Neljapäeva veetsin logeledes ja puhates kuna reede õhtul saabus Berliini mu tüdruksõber seega leidsin ennast kell 17:15 Jena bussipeatuses teel Berliini. Reede oli suur loksumise päev, kolm ja pool tundi berliini äärsesse bussijaama, sealt metrooga kesklinna ööbimiskohta ja edasi rongiga lennujaama tüdrukule vastu. Mina üksi öösel berliini rongiga sõitmas. Natuke hirmus oli ka. Laupäeval tegime ühe korraliku turistiga