Neljas nädal Tõnise vaatenurgast

 Väsimus on hakkanud tekkima, või on see koduigatsus? ...


neljas nädal oli minu jaoks ainuke viie päevane täispikk töönädal. Neil on siin ikka rohkem pühasi kui meil. Peale seda kui mu tüdruksõber tagasi Eestisse läks ei olegi ma nagu midagi väga huvtiavat teinud. Praktikakohas ma oma teist projekti täeisti valmis ei saanud ja andsin koodi ja dokumentatsiooni üle.


Järgmine nädal saab esitlusi teha ja veel natuke jenaga tutvuda, olenevalt ilmast läheme vist kas randa uuesti või siis veeparki. 


Ma ei teinud seenädal isegi millestki erilisest pilti, kuid meenus siiski, et teisipäeval käisime tüdruksõbraga kohaliku ülikooli botaanikaaias, mis meenutas väga Tartu oma. Neil küll lendasid seal vabalt igasugused liblikad kasvuhoones ringi, mis oli väga äge.


Üldiselt oli väga töine nädal ja seepärast ei olegi väga millesti kirjutada, vaatame kuidas viimane tuleb.

Tschüss!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimene nädal Jenas Tõnise pilgu läbi

Esimene nädal Madli ja Marioni silmes (diva-e)

Teine nädal Tõnise pilgu läbi