Kolmas nädal Tõnise pilgu läbi!

 Teen veidi hilinenud postituse kuna ei saanud ligi oma isiklikule arvutile.

Viimane tööpäev möödunud nädalal oli kolmapäev, kuna 9.mai on siin riigipüha ja reede oli minu firmas vaba päev. Kolmapäevaks sain valmis oma esimese suure tööülesande ja tegin oma esimese giti pull requesti. Minu tiimi vanemarendaja tegi ka kohe code review ja ma saan nüüd tegeleda väikese vigadeparandusega peale mida minu tehtud objekt võibolla võetakse firma tarkvaras kasutusele.

Seega töönädal jäi üsna lühikeseks (kuid tegusaks!!!!) siis selle arvelt pikk nädalavahetus oli pikk ja väga tegus. Neljapäeva veetsin logeledes ja puhates kuna reede õhtul saabus Berliini mu tüdruksõber seega leidsin ennast kell 17:15 Jena bussipeatuses teel Berliini.

Reede oli suur loksumise päev, kolm ja pool tundi berliini äärsesse bussijaama, sealt metrooga kesklinna ööbimiskohta ja edasi rongiga lennujaama tüdrukule vastu.

Mina üksi öösel berliini rongiga sõitmas. Natuke hirmus oli ka.

Laupäeval tegime ühe korraliku turistiga, alustasime hommikusöögiga munavõileibu pakkuvas "breggs"-is ja sealt edasi vaatasime Berliini katedraali, Brandenburgi väravat, riigipäeva hoonet ja Berliini müüri. Õhtu lõpetas sõit 200 meetri kõrgusele Berliini teletorni.
Brandenburgi värav

Vaade teletornist

Kunst Berliini müüri peal

Riigipäeva hoone

Meie ja Katedraal

Pühapäev möödust suuresti kahe tegevuse saatel, hommikupoolne osa sisaldas kuue tunnist Berliini loomaaia külastust ja õhtupoolne osa viie poole tunnist bussisõitu tagasi Jenasse. Pikalt polegi midagi kirjutada rohkem aga tore kogemus oli olla esimest korda elus miljonilinnas.








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimene nädal Jenas Tõnise pilgu läbi

Esimene nädal Madli ja Marioni silmes (diva-e)

Teine nädal Tõnise pilgu läbi